Mijn abonnement wordt automatisch geannuleerd na enkele dagen
Het kan inderdaad dat je een abonnement had, maar dat dit na een aantal dagen opgezegd is zonder jouw tussenkomst. Als je hier zelf geen actie in genomen hebt, is dit gebeurd door de app store zelf. Dit is in 99% van de gevallen omdat de betaling niet kon uitgevoerd worden. Dit kan zijn door een verlopen kaart of bijvoorbeeld een betalingswijze die niet kon benaderd worden door een tussenpartij. Wij zien niet langs welke weg jij probeert te betalen (dat is enkel zichtbaar in de app store), maar bij bijvoorbeeld Paypal is dat wel eens een issue omdat zij een betaling initieel toelaten en pas nadien een check doen op geldigheid.
Je hebt hier normaal gezien dan ook van hen een bericht van gekregen, soms met de kans om dit binnen de 7 dagen in orde te brengen.
Je kan op dit moment opnieuw proberen via de officiële weg een abonnement te starten. Kies dan best voor een betalingswijze die je nieuw opzet.
Via de app store kan je steeds ook de status van je abonnement bekijken onder ‘abonnementen’.
Apple: instellingen van je toestel > klik op je naam > abonnementen
Google: Play Store app > menu bovenaan links > abonnementen
Of je kan een maand- of jaartoegang aankopen via onze webshop op de Hardlopen met Evy website. Een toegang aangekocht via de webshop wordt niet automatisch vernieuwd.