Ik ben mijn trainingshistoriek kwijt
Trainde je eerder met onze Hardlopen met Evy app en lijkt je trainingshistoriek plots te zijn verdwenen? Dan heb je mogelijk ingelogd met een inactief account of per ongeluk een nieuw account aangemaakt.
Geen nood! Je trainingshistoriek blijft bewaard zolang jij dat wil.
- Controleer op welk emailadres je mails krijgt van Hardlopen met Evy.
- Contacteer ons wanneer je niet meer weet welke login je voorheen gebruikte in de Hardlopen met Evy app.
Wil je graag twee accounts laten samenvoegen? Dat kan! Stuur ons een mail vanuit het emailadres gelinkt aan de account die je wil overdragen naar een ander account of het profiel waarop je reeds een actief abonnement hebt.
Heb je een abonnement gestart met het nieuwe account en wil je het verplaatsen naar een ander account? Geen probleem, je kan je abonnement verhuizen:
- Log uit in de app (profiel onderaan links > klik op je naam bovenaan > ‘log uit’ staat onderaan in rood)
- Log in met je mailadres waarop je je account wil hebben (ken je het paswoord niet meer? klik’ wachtwoord vergeten’)
- In het scherm met de keuze voor maand- of jaarabonnement kies je onderaan voor ‘herstel aankoop’